This is a Xbox 360 fan only forum. If you're not here to root for the home team please find another forum that better suits your taste.

Thank you for your interest,

Xbox Republic Admins

NOTE: If you can't register it may be due to a temporary lockdown. Wait a day or two and we will probably have reopened for new registrations.



 
HomeHome  PortalPortal  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Shadowrun. Is it good? Do people still play it?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Wed Sep 15, 2010 3:41 am

Zeinformer, wow!! Awesome facts Very Happy
now I see where you got your name xD
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Wed Sep 15, 2010 11:33 am

TheJubJub5721 wrote:
I ordered it yesterday and it is labeled as shipped. Cost 5 bucks total Very Happy

I got it today! It's so good!
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Guest
Guest



PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Wed Sep 15, 2010 5:36 pm

DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
I ordered it yesterday and it is labeled as shipped. Cost 5 bucks total Very Happy

I got it today! It's so good!

Nice! Mine should be coming soon. Then I will kick your ass in it Very Happy probably not but whatever Razz
Back to top Go down
Stigma
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 2309
Join date : 2009-12-01
Location : US

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Wed Sep 15, 2010 6:10 pm

DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
I ordered it yesterday and it is labeled as shipped. Cost 5 bucks total Very Happy

I got it today! It's so good!

About how many people are there online at once?
Back to top Go down
Shin_Akuma
Petty Officer 1st Class
Petty Officer 1st Class
avatar

Posts : 213
Join date : 2010-08-09
Age : 33

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Wed Sep 15, 2010 7:58 pm

BlackStigma wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
I ordered it yesterday and it is labeled as shipped. Cost 5 bucks total Very Happy

I got it today! It's so good!

About how many people are there online at once?

Not alot. Most of the people you will play are playing on the PC version. Almost nobody on xbox live plays the game.
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Thu Sep 16, 2010 5:09 am

BlackStigma wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
I ordered it yesterday and it is labeled as shipped. Cost 5 bucks total Very Happy

I got it today! It's so good!

About how many people are there online at once?

Errm minimum amount of games open I've ever seen so far was 4. But usually it's higher than that. Quite a lot of commited players, I've seen some of the same people online on it several times. But also a lot of other people as well. I don't think it's gonna die anytime soon. If it's getting still like a hundred or so gamers online on it at most times at Halo Reach's release, then it's definately going to last for quite a while.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Thu Sep 16, 2010 5:10 am

^
|
|
|
To further add to that, Microsoft have put it available for Games_On_Demand download, so people will probably still be buying it.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Noelol
Lieutenant, Junior Grade
Lieutenant, Junior Grade
avatar

Posts : 2259
Join date : 2010-01-28
Location : Canada

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Thu Sep 16, 2010 10:27 pm

DemonWolf wrote:
^
|
|
|
To further add to that, Microsoft have put it available for Games_On_Demand download, so people will probably still be buying it.
I can get it for like $5.
Are they stoopid?
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Fri Sep 17, 2010 3:57 am

PhunkGamer wrote:
DemonWolf wrote:
^
|
|
|
To further add to that, Microsoft have put it available for Games_On_Demand download, so people will probably still be buying it.
I can get it for like $5.
Are they stoopid?

Yes.

But the fact is, so are some gamers. They'll see it, wont bother to research it and just buy it!
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Guest
Guest



PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sat Sep 18, 2010 2:15 pm

Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 8:08 am

TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Guest
Guest



PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 10:32 am

DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]

I did the first three and was SUPER bored Razz then I went to online, and I am not very good but getting better!
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 10:45 am

TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]

I did the first three and was SUPER bored Razz then I went to online, and I am not very good but getting better!

lmao fair enough. I didn't like the tutorials either but they're helpful. If you find yourself sucking, do the tutorials and learn what you need to learn.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Guest
Guest



PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 10:46 am

DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]

I did the first three and was SUPER bored Razz then I went to online, and I am not very good but getting better!

lmao fair enough. I didn't like the tutorials either but they're helpful. If you find yourself sucking, do the tutorials and learn what you need to learn.

Maybe I will get around to taking the other ones Razz
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 10:53 am

TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]

I did the first three and was SUPER bored Razz then I went to online, and I am not very good but getting better!

lmao fair enough. I didn't like the tutorials either but they're helpful. If you find yourself sucking, do the tutorials and learn what you need to learn.

Maybe I will get around to taking the other ones Razz

lol come online and I'll play you (if internet works)
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Guest
Guest



PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 10:55 am

DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]

I did the first three and was SUPER bored Razz then I went to online, and I am not very good but getting better!

lmao fair enough. I didn't like the tutorials either but they're helpful. If you find yourself sucking, do the tutorials and learn what you need to learn.

Maybe I will get around to taking the other ones Razz

lol come online and I'll play you (if internet works)

Ok I will be on soon.
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 10:56 am

TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:
TheJubJub5721 wrote:
Got it finally Very Happy installing it now then gonna play. Let me know if you want to play, Demon!

Yay will do!
But do your training first >:]

I did the first three and was SUPER bored Razz then I went to online, and I am not very good but getting better!

lmao fair enough. I didn't like the tutorials either but they're helpful. If you find yourself sucking, do the tutorials and learn what you need to learn.

Maybe I will get around to taking the other ones Razz

lol come online and I'll play you (if internet works)

Ok I will be on soon.

Yay!!!

(btw the reason I'm unsure if it will work is because my routers been messing up recently. Should be getting a new one but for now I have to put up with it's occasional disconnecting)
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Guest
Guest



PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 11:14 am

DemonWolf wrote:

Yay!!!

(btw the reason I'm unsure if it will work is because my routers been messing up recently. Should be getting a new one but for now I have to put up with it's occasional disconnecting)

Mine has the same problem! It just stops working for like an hour every so often! But I dont think I will be able to come online soon actually Sad my parents said we were going some place soon, so if you are online when I am later invite me
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   Sun Sep 19, 2010 11:21 am

TheJubJub5721 wrote:
DemonWolf wrote:

Yay!!!

(btw the reason I'm unsure if it will work is because my routers been messing up recently. Should be getting a new one but for now I have to put up with it's occasional disconnecting)

Mine has the same problem! It just stops working for like an hour every so often! But I dont think I will be able to come online soon actually Sad my parents said we were going some place soon, so if you are online when I am later invite me

Yeah apparently it happens when you have it on for a while. Like keep it on even at night. :/

Ohhhh Sad okay. play you later Smile
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Sponsored content




PostSubject: Re: Shadowrun. Is it good? Do people still play it?   

Back to top Go down
 
Shadowrun. Is it good? Do people still play it?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» The problem is this the people who play the game.
» Does anyone still play this online?
» Things you enjoyed the most while playing Monster Hunter Tri.
» You know you have played too much MH3U when...
» How many people play DCUO?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General Xbox360 Discussion :: General Xbox Discussions-
Jump to: