This is a Xbox 360 fan only forum. If you're not here to root for the home team please find another forum that better suits your taste.

Thank you for your interest,

Xbox Republic Admins

NOTE: If you can't register it may be due to a temporary lockdown. Wait a day or two and we will probably have reopened for new registrations.



 
HomeHome  PortalPortal  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Best GT5 delay reaction.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
DarkSwarm85
Master Chief Petty Officer
Master Chief Petty Officer
avatar

Posts : 992
Join date : 2010-02-02
Age : 32
Location : California

PostSubject: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 12:56 am

Back to top Go down
GeneralMLD
Five Star General (Admin)
Five Star General (Admin)
avatar

Posts : 1548
Join date : 2009-09-05
Age : 29
Location : Canada

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 1:04 am

lol AMAZING joke.

_________________
It is more then possible to combine fanboyism with logic and reason. Know your own console, and know your competition. Most importantly, side with the console that isn't last place Smile

X Cellence 4 Life.
Back to top Go down
http://xboxrepublic.top-forum.net
Pein
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 1984
Join date : 2010-01-12
Age : 23
Location : Amagakure

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 3:48 am

its again DELAYED??? WTF SONY!!!
they have nothing to play this year while at least we have fable 3 still for the end of this year..
and yet people say 360 has no games..
pathetic as hell
Back to top Go down
Notorious
Petty Officer 3rd Class
Petty Officer 3rd Class
avatar

Posts : 63
Join date : 2010-01-30

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 4:11 am

WHO CALLED IT 360 SUPPORTERS CALLED IT
Back to top Go down
ghost23
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)


Posts : 3425
Join date : 2009-12-16
Location : Australia

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 5:02 am

haha nice. It's true though, it is a joke.
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 6:06 am


Yeah, they probably are going to add 3d or something.

HAHAHAHA They're working on Gran Turismo 6?! ROFL
Oh dear... polyphony, just give up.

So yeah, ps3 fanboys.... you've still not got a decent racing game other than Motorstorm.
So time ot sell that ps3 and get a 360 for...

Project Gotham Racing 3, Project Gotham Racing 4, Forza Motorsport 2, Forza Motorsport 3, RacePro, etc Razz
ZERROOOO ZEERROOO!!!

knock knock?
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Doominator99
Petty Officer 1st Class
Petty Officer 1st Class


Posts : 239
Join date : 2010-04-27

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 8:58 am

wow, overreacting fanboys Neutral its still coming out this year but just not that month
Back to top Go down
Ozsem
Master Chief Petty Officer
Master Chief Petty Officer


Posts : 498
Join date : 2009-12-02
Age : 33

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 9:50 am

MLD plz plz plz make a video on this. I wanna see the ps3 fanboys cry.


GT6 will be out before GT5. Laughing
Back to top Go down
S.T.A.L.K.E.R.
Chief Petty Officer
Chief Petty Officer
avatar

Posts : 371
Join date : 2010-03-08
Age : 30
Location : Chernobyl NPP, Ukraine

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 12:01 pm

I dunno what's funnier GT5 been delayed or this Wii fanboy claiming atleast he's got games he can play like Animal Crossing... Rolling Eyes
Back to top Go down
PureSexySound
Petty Officer 3rd Class
Petty Officer 3rd Class


Posts : 95
Join date : 2010-09-08

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 1:08 pm

I personally believe it is delayed so the can put Firmware Version 3.50 on the disc to cancel out any homebrew..
Apparently the delay is only going to be three days, but you know, it's GT5, that could mean anything..
=P
Back to top Go down
tahmdick
Petty Officer 1st Class
Petty Officer 1st Class
avatar

Posts : 170
Join date : 2010-09-29
Age : 37

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 1:36 pm

lol it doesnt matter because in the end its gunna sell mad crazy and than these guys would probably hide away lol i still find it funny people supporting a toy(wii) are making a vid about hardcore racing games lol. anyways fail on sony's part
Back to top Go down
TRF
Chief Warrant Officer 5
Chief Warrant Officer 5
avatar

Posts : 1480
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 3:24 pm

Ozsem wrote:
MLD plz plz plz make a video on this. I wanna see the ps3 fanboys cry.


GT6 will be out before GT5. Laughing
Cry over three days? Not likely.
Back to top Go down
raspymanic1
Master Chief Petty Officer
Master Chief Petty Officer
avatar

Posts : 484
Join date : 2009-09-21
Age : 33
Location : southampton uk

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 3:39 pm

TRF wrote:
Ozsem wrote:
MLD plz plz plz make a video on this. I wanna see the ps3 fanboys cry.


GT6 will be out before GT5. Laughing
Cry over three days? Not likely.

they havent stated a new offical date just that it will be out this holiday, well guess what? it wont lmao
Back to top Go down
TRF
Chief Warrant Officer 5
Chief Warrant Officer 5
avatar

Posts : 1480
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Thu Oct 14, 2010 3:46 pm

raspymanic1 wrote:
TRF wrote:
Ozsem wrote:
MLD plz plz plz make a video on this. I wanna see the ps3 fanboys cry.


GT6 will be out before GT5. Laughing
Cry over three days? Not likely.

they havent stated a new offical date just that it will be out this holiday, well guess what? it wont lmao
It will. I doubt it will be pushed into 2011. It will come in December at the latest, and possibly November (a delay by a week or two). This delay is nothing to complain about, especially since PD is probably using the extra time to "fix teh 2D treez".
Back to top Go down
yogsam
Seaman
Seaman
avatar

Posts : 43
Join date : 2010-10-04
Age : 28
Location : Chile

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Fri Oct 15, 2010 2:01 pm




Razz
Back to top Go down
Pein
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 1984
Join date : 2010-01-12
Age : 23
Location : Amagakure

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Fri Oct 15, 2010 2:15 pm

yogsam wrote:



Razz

lol at the two pictures haha!
especially the second one
Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Wed Nov 03, 2010 2:19 pm


wee shar cwarsh pee es twee owners hopes and drims like this wen wee tell theym we are not rereasing gwan tuwismo this yeer!
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
S.T.A.L.K.E.R.
Chief Petty Officer
Chief Petty Officer
avatar

Posts : 371
Join date : 2010-03-08
Age : 30
Location : Chernobyl NPP, Ukraine

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 12:07 pm

Back to top Go down
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 1:38 pm

S.T.A.L.K.E.R. wrote:


HAHAHAHAHHA

Roflmao gotta love infiniteretro XD It's been a while since I've spoken to him... but it's also been a while since I've really used youtube.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
TRF
Chief Warrant Officer 5
Chief Warrant Officer 5
avatar

Posts : 1480
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 4:30 pm

http://www.thatvideogameblog.com/2010/11/08/gt5-creator-ps3-still-not-enough/

Seriously, what the fuck does this guy want? I think a supercomputer from 2020 would still fall short of this guy's standards. It's great that he wants to make the game perfect, but let's be honest, this game was finished and ridiculously polished a LONG time ago.
Back to top Go down
GeneralMLD
Five Star General (Admin)
Five Star General (Admin)
avatar

Posts : 1548
Join date : 2009-09-05
Age : 29
Location : Canada

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 6:38 pm

still no concrete date set, it should have been made by now if its at least a november release.

_________________
It is more then possible to combine fanboyism with logic and reason. Know your own console, and know your competition. Most importantly, side with the console that isn't last place Smile

X Cellence 4 Life.
Back to top Go down
http://xboxrepublic.top-forum.net
DemonWolf
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)
avatar

Posts : 9104
Join date : 2009-09-11
Age : 24
Location : UK? Yes I'm fine.

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 7:51 pm

TRF wrote:
but let's be honest, this game was finished and ridiculously polished a LONG time ago.

let's be honest, this was taken at Eurogamer expo like a couple of months ago.

Btw lmao at the flat wall of "trees" XD
Back to top Go down
http://www.youtube.com/pspvampire
Stoney
Lieutenant, Junior Grade
Lieutenant, Junior Grade
avatar

Posts : 2812
Join date : 2009-11-03
Age : 29
Location : In the gutter

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 9:03 pm

Honest question, have they fixed the trees? They won't look that bad in the final game will they?
Back to top Go down
TRF
Chief Warrant Officer 5
Chief Warrant Officer 5
avatar

Posts : 1480
Join date : 2009-10-03

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 9:07 pm

GeneralMLD wrote:
still no concrete date set, it should have been made by now if its at least a november release.
Didn't they say November 30th? I'm still fairly confident it will release in 2010.

DemonWolf wrote:
TRF wrote:
but let's be honest, this game was finished and ridiculously polished a LONG time ago.

let's be honest, this was taken at Eurogamer expo like a couple of months ago.

Btw lmao at the flat wall of "trees" XD
Troll. Every game has glitches. The detail in this game is impeccable. Besides, that glitch has probably been fixed by now.

Stoney wrote:
Honest question, have they fixed the trees? They won't look that bad in the final game will they?
Yes, they look much better than that off-screen video.
Back to top Go down
ghost23
Four Star General (Moderator)
Four Star General (Moderator)


Posts : 3425
Join date : 2009-12-16
Location : Australia

PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   Tue Nov 09, 2010 11:16 pm

TRF wrote:
GeneralMLD wrote:
still no concrete date set, it should have been made by now if its at least a november release.
Didn't they say November 30th? I'm still fairly confident it will release in 2010.

They delayed it again. It's back to TBD
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Best GT5 delay reaction.   

Back to top Go down
 
Best GT5 delay reaction.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Weapons Delay effect Script
» Delay in Schedule?! (Sagami)
» Gav Thorpe's CSM reaction
» wireless headsets... Tritton Warhead delayed until 3/15/2011... TB's XP500 best option?
» MH4... New screens and a better look after delay?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General Xbox360 Discussion :: 360 vs PS3-
Jump to: